bilder genom åren

Här nedanför kommer lite bilder som jag har tagit med min äldsta mobil kamra, min kompakt kamra, Nikon D40 och Nikon D3000
Här kommer de och kolla på skillnaden bara...

Denna bilden är tagen med min W060i som har en 2 megapixel kamra



Denna bilden är tagen med min mobil som är en X10mini som har 5 megapigel




Denna bilden är tagen med min Nikon som är en kompakt kamra, den ha 8 megapixelkamra. Jag vet tyvärr inte va den heter mera än Nikon men om någon vill veta mera kan jag ju alltid ta reda på de !






Denna bilden är tagen med systemkamran Nikon D40






Denna bilden är tagen med systemkamran NIkon D3000





Detta va alla kamror jag har använt genom mitt fotande, om ni har frågor maila på
[email protected]

OBS: inga av dehär bilderna är redigerade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0