Min historia genom mitt fotande

Jag började fota med min första mobil som var en W801i. Den hade 2 megapixelkamra och jag var 13 år gammal när jag började fota med den mobilen.
Jag utvecklade mitt fotande med en kompakt kamra som jag fick när jag fyllde år. Kamran var en Nikon COOLPIX s210 och jag var 15 år gammal när jag fick den kamran.
Åren gick och jag började gymnasium. Då valde jag Media eftersom jag gillar att fota.
När jag började skolan har jag lärt mig att fota med en Systemkamra. Nu är det en systemkamra som jag fotar med. Och jag håller mig fortfarande till Nikon. Denna bilden är tagen med Nikon D40. Jag började att fota med en systemkamra när jag var 16 år.
I framtiden hoppas jag att jag kommer jobba som Fotograf !
Ingen av dehär bilderna är Retuscherade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0