Text redigering !

Nu hade jag tänkt att visa er hur man kan fylla ut en text mycket mera så att den blir snyggare!
Börja med att...
  • Välj en färg, ni kan fylla hela bilden med färg eller hälften som jag gjorde, för att fylla hälften använde jag verktyget: "Gradient tool" på svenska " övertoningsverktyg "
  • Tryck på text verktyget som är ett " T " klicka sen på bilden.
Skriv sen vad ni vill, välj sitil och färg på texten..
Gå in sen på "Layer " på svenska " lager " tryck vidare på "Layer style " på svenska " lager stil" och sen tryck vidare på " drop shadow " på svenska " Skugga "
skriv sen dehär siffrorna i tur och ordning :

74, 29,5,21

Tryck sen på " outerglow " på svenska " Ytterglöd " och skriv in de här siffrorna i tur och ordning:

46,0,0,131,50,0

Sen gå in på " stroke " på svenska " Stroke " välj en procent högst upp där de står " Size " svenska " storlek"

använd storlek 1 !

Nu va det klart, nu ser texten mycket fylligare ut än vad den gjorde förut !

Om ni vill kan ni " pimpa " bilden lite med penslar. Jag pimpade min men den blev inte så bra..här har ni mitt resultat iallafal :





LYCKA TILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0